fredag 13 mars 2009

Varför fick jag inget namn på K?

Jag uppmanar er alla att göra detta. Skriv era svar antingen i min kommentarsfunktion eller i din egen blogg om du har en (Om du mot all förmodan inte har någon så är det verkligen på tiden att du skaffar en. Herregud, det är faktiskt 2009, häng med i utvecklingen) =)

Regler: Radera mina svar.
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! (Om de inte är roliga vill säga)


1. Vad heter du? Lina
2. Ett ord på fyra bokstäver: Leva
3. Flicknamn: Linnea
4. Pojknamn: Linus
5. Yrke: Lapp-Lisa
6. Färg: Lila
7. Klädesplagg: Linne
8. Mat: Lasagne
9. Sak i badrummet: Lort
10. Plats/stad: Las Vegas
11. En orsak att vara sen: Lathet
12. Något man skriker: LUDA!!!
13. Film: Lady & Lufsen
14. Något man dricker: Läsk
15. Band: Lillasyster
16. Djur: Lejon
17. Gatunamn: Lännavägen
18. Bil: Lastbil
19. Sång: Livet är en fest
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Lusplockning

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag gör den på min blogg :D