fredag 20 mars 2009

God fredag på er alla

Jag har börjat tillfriskna så smått även om jag ännu är förkyld som attan, men öronen känns bra och bara lite problem med halsen. Kroppen är ännu ganska slö, gick till Gotlandshem förut och fick kontraktet påskrivet, efter den (inte speciellt långa) promenaden blev jag helt slut.

En sån här smarrig frukt och grönsaksbricka kirrade Daniel iordning till mig när jag var som sjukast och inte var helt säker på om jag skulle överleva.
Gott var det =)
King hjälper till i pluggandet.

Adorable


Daniel påstår att han inte sover så djupt, jag bevisade motsatsen genom att "tatuera" in lämplig text på hans arm i natt när han låg och sov.

Nu ska jag ladda upp inför Så ska det låta med en stor kopp te + en klick honung. Förhoppningsvis klarar rösten av lite skrålande.


1 kommentar:

Anonym sa...

naw king sover så sött. Jag blev ganska sugen på frukt nu..hmm