onsdag 4 mars 2009

Svåra ord

Har ni något ord som ni har problem att uttala?
Do tell me =)
Malla kan t.e.x inte uttala syrsor vilket givetvis ställer till lite problem i djuraffären då hon har två ödlor som älskar dessa insekter.
-Har ni såna där...eh...syy...hm...ödlemat?
It´s funny.
Kalmariter säger syssor om dessa, vilket givetvis är helt fel. Som gotlänning vet jag att det ska uttalas syschhhor... det är det där schhh som Malla hakar upp sig på =)


Själv kan jag inte säga smoothie.


Daniel- Det heter inte smutti det heter smoooodii.




Jag måste bege mig till affären och inhandla fågelbollar. Våra gick åt som smör i solsken så nu har King ingenting att spana på.


King spejar på flygande födan utanför fönstret


Det är denna filur som äter upp allt. En liten hackis, coolt va?






4 kommentarer:

Malla sa...

Vissa ord är förjävliga... men smoothie kan jag uttala =)

Malla sa...

kommer du ihåg vårt kära snorbärste??

Malla sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
LineRoolz sa...

Haha, själcklart kommer jag ihåg vårt snorbärste. Gott som fan ju =P