fredag 6 mars 2009

Musikprogram rocks

En halvtimme efter att Så ska det låta slöt började Singing bee.
Det är roligt. Jag skrålar med så gott jag kan här med.
Jag trodde att Patrik Isaksson var lite egotrippad och sjöng -Visst är JAG stark, visst är JAG underbar... i sin låt. Men han sjöng visst -Du gör mig stark, du gör mig underbar.
Lite mindre egocentrerat.


En kille var himla rolig och skulle sjunga "Kom liljor och akvileja" men sjöng istället "Kom liljor och salmonella"
That´s my kind of humor. Folk som gör bort sig utan att veta att dom gör det. Skitroligt rent ut sagt.


Vissa dagar går det lite trögare att blogga men idag har det verkligen gått kanonbra. Ett meningslöst inlägg efter vartannat. Jag hinner knappt med själv.
Undrar om jag ska sälja vissa inlägg till Söt-Sara. Lägga in dem direkt på hennes blogg istället. På så sätt SARA så slipper du klagomål på att du bloggar för sällan.
Förutom från mig förstås som vet sanningen.
Jag kommer fortsätta klaga
=)

1 kommentar:

Anonym sa...

haha kan behövas, vet aldrig vad ja ska skriva typ