torsdag 5 mars 2009

Damn it

Har varit på stan massa timmar med Christina och hennes lilla (som sov hela tiden).

Runt kl 13:30 insåg vi att vi var hungriga, handlade massa sallad på OBS och for hem hit för att äta.

Det första jag gjorde när jag kom hem var att köra igång gamla harven (datorn) för att kolla min sida hos Gotlandshem, var helt hundra på att de vid det laget skulle kläckt ur sig om vi fått lägenheten eller ej, men icke. Det står fortfarande bara:




"Du är en av fem som besvarat erbjudande för denna bostad.

Vi kontaktar dig om du får ett kontraktserbjudande.

Du är sökande nr 2.

Får du inte ett kontraktserbjudande kommer detta erbjudande att tas bort och status ändras till Gick till annan sökande."

Herregud, rappa på för fan. Jag hatar att vänta.

Jag blir så trött.

Ska sova lite. Jag är faktiskt riktigt trött och Christina och Linnea har just gett sig av hemåt, så jag kan krypa ner under täcket utan att skämmas.

Inga kommentarer: