måndag 30 mars 2009

Det blev en dag på stan...

med Maria...
Fika på S:t Hans och sedan trampat runt i varenda affär som fanns, känns det som iallafall, mina fötter är helt ömma.
Jag var himla duktig och impulsköpte inte någonting alls idag, det kanske mest berodde på att Vila inte hade några klänningar i min smak (för ovanlighetens skull) men ändå.

När vi gick ner mot fiket så kläckte Maria ur sig -Koko (jag minns inte vad vi pratade om), då var det en märklig man ca fem meter bort som började härma henne... -Koko *haha* koko *hihi*, han tyckte det var himla roligt och skrattade för sig själv och sa koko hur länge som helst. Helt tokig var han =P


Nu väntar jag på att Mr D ska komma hem så vi kan svulla taco resten av kvällen. Jag har bytt om till mjukisdressen så all taco ska få plats i magen.

2 kommentarer:

Veronica sa...

haha jag vet två till som också åt tacos för jämnan när de var nykära ;) hoho och SOM du mobbade oss!!!!

*asg*

LineRoolz sa...

Tsss...jag blev tacoberoende lååååååångt innan jag träffade Daniel, jag har bara dragit med honom ner i tacoträsket =)