söndag 15 mars 2009

Gårdagen

Vi började dagen med att gå till Prix och inhandla nödvändigheter. Om man köpte två påsar OLW så fick man ett schlagerkit med två tutor, två partysugrör, glitter, två gnuggistatueringar (det var dem jag var ute efter ty jag kom på att jag kunde tatuera pojken min.) Så här snygg blev tatueringen.

Klockan 14 gick vi hem till Daniels mamma Tina på middag.
Kolla in den fina rosa duken.
Rosa rocks!
Det bjöds på allt möjligt gott. T.ex. broccoligratäng, lökpaj, nån röra med ärtor och annat smarrigt i, hembakat bröd, nån märklig ost som gnisslade mellan tänderna -Halomi hette den (tror jag), majsbiffar och nåt i stil med raggmunkar fast med massa olika rotfrukter.
Så här glad blev jag när jag såg all mat.
Vi blev kvar hos Tina till klockan 19 ungefär.
Jag höll mig borta från vinet ändå till klockan 18. De andra damerna i sällskapet (Tina och Daniels syster Madeleine) hade dock börjat pimpla redan klockan 14 så de var lite i gasen när jag väl dök på första glaset.
De hade en lång utläggning om varför jag är så bra för Daniel och varför de gillar mig så mycket. Det var mycket skoj att höra på må jag säga =)
Klockan 19 gick vi till Linus som också fyllde år. Här kommer lite bilder från den festen.
Amanda och Susan

Linus och Johan

Jag skulle ta ett farvälkort på mig tillsammans med Madeleine och hennes pojkvän Emil. Som vanligt misslyckades jag.
Så jag fick ta kort enbart på dem istället.
Emil hade nästan 40 graders feber och varit igång i ca åtta timmar (med Tinas middag)
Det är ganska starkt må jag säga, själv ligger jag som en klubbad säl när jag har feber.

Linus, Daniel och Johan
Susan, Julia och Amanda

Johan skulle försöka se ledsen ut och det lyckades han ju imponerande väl med.

Jag och Julia

Susan, Julia, Johan, Amanda och Moi
Strax efter denna bild kom securitas så de andra bestämde sig för att dra iväg på krogen och jag och Daniel gick hem.
Det var en mycket trevlig dag och kväll.


3 kommentarer:

Anonym sa...

varför kom securitas?

Anonym sa...

Vilken lördag! Den lät ju lika toppen som min var :)

Fotot på dig samt fotot på den urläckra tatuering var ju bara bäst! ;D

Såg ni Melodifestivalen då? Vann rätt låt?

Jag hade ingen favorit men var nöjd med att EMDs egon inte blev mer uppblåsta. Jo kanske var Sarah Dawn Finer lite favorit för mig, men det gick ju sådär...

LineRoolz sa...

Ronnie: Nä, vi såg inte schlager. Jag har inte följt det i år, bara tänkt att se den stora med alla länder. Men hörde låten som vann, tyckte den lät lite konstig, men men.

Sara: Det var säkert de under som klagade pga dans och studs i golvet o greja?