lördag 7 mars 2009

Äntligen lördag

Som jag väntat på denna dag. Eller det är väl snarare kvällen jag väntar på men ändå.
Ska bort till Maria och Peter för att ha en helkväll. Christina och Linnea (the baby) ska också komma bort, ett tag iallafall, tills Linnea blir trött.
Vi ska spela sällskapsspel och dricka vin (Christina dricker givetvis inte alkohol)
Maria har till och med inhandlat ett nytt spel kvällen till ära och förhoppningsvis hittar Christina sitt pratmakarna, det är skoj.
Jag tar med rappakalja och absolut överens.
En himla massa snacks lär det finnas också. Maria har köpt chips, jag har köpt ostbågar, salta pinnar samt snacksstjärnor .
Riktigt härligt vårväder har vi denna dag, så jag känner mig så där härligt lycklig som man gör när solen tittar fram.Härliga blå bimmel

Dagens smoothie. Jordgubb och banan.

Så här duktiga är vi på att ha frukt hemma.



4 kommentarer:

Anonym sa...

hmm är smoothie verkligen gott?

LineRoolz sa...

det är underbart gott. Du måste testa. Har ni en sån där stavmixer ella nåt? köp naturell yoghurt och nåt du tycker om. jordgubb, banan, mango, apelsin?

Anonym sa...

E ni redo??
För some vino pimplo??
Haha låter redan som jag tjuvat från flaskan =P

LineRoolz sa...

ALLTID REDO! =)