tisdag 3 februari 2009

Tisdag

Har visst lite problem med uppkopplingen idag, slängs ur msn lite titt som tätt.


Lördagens fest var stabil. Jens bjöd på nachos med dip samt ost och kex (mmm...OoOoOost)
Det var förmodligen den mysigaste lägenhet jag någonsin varit i. Ett stort hus från 1700-talet med lägenheter i rättare sagt.
Jag och Daniel anlände först av alla eftersom kollektivtrafiken inte hade så stort utbud av bussar att välja mellan. Vi virrade omkring ett tag i innerstan och insåg till slut att vi var tvungna att ringa Jens för en utförlig vägbeskrivning. Enligt honom är vi de enda gotlänningar som inte har en aning om var mellangatan ligger =)


Denna dag har jag varit vid ICA Visborg och hämtat en bok -Människors undran.
Tänk så praktiskt det hade varit om PRIX hade haft postservice.


Nu har jag blurrat lite i telefon med Zandra, hon är nästan färdig med sin flytt så numera är hon (typ) mittemot granne med Sara och Ho.

För övrigt har vi intresseanmält oss på lägenheten borta vid bingan, men bara för att jag lite kaxigt sagt till alla och envar att jag kan "välja och vraka" eftersom jag har så många ködagar, så har givetvis någon annan med 200 dagar mer än mig ställt sig i kö på samma lägenhet. Ain´t life a bitch?
Så från och med nu kommer jag vara lite mer ödmjuk och säga -jag har massa ködagar, men det behöver inte betyda att jag kan få vilken lägenhet som helst.

Inga kommentarer: