fredag 27 februari 2009

Fredag

Vegefärsen som vägrar ta slut

Jag fuskade lite igår, åt taco istället för vegefärs. 11 stycken för att vara exakt. Japp, ni läste rätt... ELVA taco! Imponerade? Daniel åt bara 6 stycken, vilken klenis =P

Jag har hittat min frukost nu. Efter nästan 28 år. Har alltid haft jättesvårt för dagens viktigaste måltid, äta det första man gör när man klivit upp är inte min grej.
Men idag började jag dagen med en smoothie.
Den innehöll naturell youghurt, frusna blåbär och jordgubbar samt en banan. Sen mixades allt ihop.
Ljuvligt gott, nyttigt och mycket lättare att få i sig än macka.
Så det kommer jag fortsätta med.
Mums.

För övrigt är detta mitt hundrade blogginlägg och mer intressant läsning än så här blev det tyvärr inte =/


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gumman
Kul att du äter frukost.
Hör av dig så fort som ni vet något om lägenheten.
Jag (vi) är väldigt nyfikna.
Puss och kram