fredag 6 februari 2009

So it should sound del 2

Jag mejlade svt och frågade när Så ska det låta kommer tillbaka, de svarade att det startar i slutet av februari. Det är ju jättesnart. Helt galant.


Jag har spenderat några timmar på stan med Tille, vi lunkade runt i affärer samt fikade på Siesta. Jag tog en cola och en toast med ost och tomat. Det var en liten ynklig tomatbit och så himla mycket ost att jag nästan fick kväljningar och var tvungen att skrapa bort massa. Ont i magen fick jag efter jag ätit denna djävulska skapelse till råga på allt och för detta fick jag betala 51 kronor (med läsken). Det är dyrt att fika.
Innan vi gick skulle jag pinkulera. Döm om min förvåning när jag insåg att Siesta tar fem kronor av sina kunder för att få kissa. Hur i he*v**e kan man ta betalt för toabesök av sina kunder? Är inte det höjden av snålhet?
No more Siesta för min del.


Jag ska vila nu, (så jag antar att det blir lite mer siesta trots allt) har ju varit vaken sen kl 5 och det börjar kännas av. King ligger och sover i soffan så jag tror jag ska joina honom. Men först måste jag kirra lite ost och kex. Jag har nog köpt ost för närmare 3-400 kronor de senaste två veckorna. Helt galet men ack så gott.
Det bästa av allt är att Daniel inte gillar ost så jag får ha dem ifred =)


Peace

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad dåligt av siesta....vart ligget de? är det dem på adelsgatan`?s

LineRoolz sa...

Nä, de ligger mitt på öster you know? precis mittemot åhlens och bredvid systembolaget.