onsdag 11 februari 2009

God morgon

Dåligt uppdaterat här känner jag, men klaga inte, det är ännu värre hos Sara, hon uppdaterar i snitt en gång varannan månad, uruselt =/ http://sarapehrsson.blogg.se/
Jag har lite idétorka angående vad jag ska skriva om nämligen.


Nu ska jag iallafall ta dagens första kopp kaffe, jag har redan hunnit skicka ett "ajabaja"-sms till Mr Daniel, han envisas att brygga kaffe utan att använda filter, han har en sådan bryggare med inbyggt filter, you see?
Jag i min tur som tycker att det är jättesunkigt, försöker lära honom att ta ett filter iallafall, det går oftast bra, men idag hade han glömt.
Jaja, han fäller iallafall ner toalocket, man får vara glad för det lilla =)

1 kommentar:

Anonym sa...

vad du klagar då :P. Jag ska blogga hur MYCKET SOM HELST efter proven imorgon och hela helgen höhö.