fredag 6 februari 2009

Don´t know if I´m awake or sleepwalking

Good morning sunshines!


Jag vaknade klockan 5 idag. Kan bero på att jag somnade allt för tidigt igår, runt halv 10. Jag missade alla law and order =(
Vad ska man göra när man vaknar så här tidigt? Det finns inget att se på tv, ingen online på msn, katten gos-strejkar och ligger i andra sidan av rummet och Mr Daniel har just plaskat klart i badet och sitter nu vid datan.
Han påstod nu att jag snarkar, men jag tvingade honom att ta tillbaka detta påstående.
Tjejer snarkar inte =/


Chatten med läraren och de andra eleverna igår gick bra. För första gången var vi alla elever på samma gång istället för uppdelade i två grupper. Det blev lite förvirrande och kaosartat stundvis men inte värre än att vi redde ut det.
Vi var bara två från Gotland, sedan var det folk från hela Sverige, från Malmö till Jukkasjärvi. Vi hade även en ny tjej som var bosatt i Thailand och läraren bor i USA.
Stackars thailändska, klockan var 1 på natten där. Stabil tid att ha en studiechatt på =P




Nu, gott folk, är det dags för ett glas oboý.


Bye bye

Inga kommentarer: