onsdag 1 juli 2009

Svalka

Denna dag har varit lite mindre olidligt varm till skillnad från de föregående. Igår var det 28 grader i skuggan på vår uteplats, det är aningens för varmt kan man väl tycka? I morse när jag vaknade såg jag att det regnat, + att det var mulet och ganska skönt ute.
Nu är dock solen tillbaka igen =/
Jag vill ha mer regn.


Har varit hos Maria och fikat idag, hon har dragit på sig en seg sommarförkylning, good luck with that =P


Ikväll har jag och Daniel varit för bit Daniels mamma Tina. Av henne fick vi 2,5 liter (outblandad) flädersaft. Mumsimums.
Fick även med mig rabarber som jag tycker om att knapra på + massa korsord. Hon köper veckotidningar men löser aldrig korsorden, utan vill bara ha något att läsa. Jag är tvärtom att jag köper allers bara för korsorden, så vi byter med varandra.


För övrigt är jag fruktansvärt trött ikväll.

Inga kommentarer: