lördag 4 juli 2009



FÖR ER SOM VILL SJUNGA MED:

"Gotlandsfylla"



Vaknade precis de är knappt att jag förstår
Varför huvet dunkar och vad jag gjort i går

Ville ha en alvedon men fann bara ipren
Jag kan inte fatte varför jag int känna mine ben

REF: Nere på golvet där kravlar jag mig fram
Trodde att jag städat men fan vad mycke damm.

Efter några timmar så tog jag mig upp
Stog och vingla. Känd mi som en mupp

Tog mi till systemet men de va ju stängt
De ble en vändpunkt i livet, fick köpe hembränt.

REF: Jag såg massa finkel men jag drack ändå
Nu så kan jag varken se eller gå

MELLANSPEL

REF: Nu har jag en kontakt, vi kan kalla han Micke
De enda han kan fixe e gotlandsdricke

Jag känna mig så dum det fattas nog en kugg
Försöker läsa GT men kan inte se ett dugg

Jag kopplar min blindhund till min permobil
Försökte svänga höger men då bytte hunden fil

Jag skulle till Micke men hunden körde fel,
Fastän jag är blind så har jag bättre pejl

REF: Nu sitta ja på vischan ja vet int vart ja är
Min blindhund e borte o ja e sur o tvär

Jag ligger här i gräset, va fan gör ja här
Plötsligt ser ja ljuset, jag ser sankte Per


Här är första försöket...
Valde att ladda upp det för det enligt min mening är lite roligare när allt inte klaffar.
Man hör och ser felen.. det bjuder vi på =)

1 kommentar:

sara sa...

hahaha ni är så sjukt söta ihop :D