tisdag 7 juli 2009

Tisdag

Idag har jag varit på arbetsförmedlingen och träffat min jobb-coach för första gången. Det var en trevlig prick. Ett namn hade han också, men det minns jag inte ty jag är så glömsk =/


Han berättade lite lätt om sin roll som coach. Nästa träff blir inte förrän i augusti då han har semester snart.
Var där nästan en timme, sen var jag hurtig och promenerade hem.
Tar ca 45 minuter för mig att gå från stan. För er andra icke-sengångare kan jag tänka mig att det tar ca 30-35 minuter.


Nu väntar jag på att Daniel ska komma hem, han fick jobba över lite då någon i Stenkumla kom på i sista stund att de behövde nån vara som Daniel måste köra dit. Så kan det gå =/


Har verkligen inget mer att skriva, skriver mest i brist på annat och för att slippa kommentarer som "vad dålig du är på att uppdatera" =)


So that´s it for now.
Over and out!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hejhej :)
gillar din blogg vad tycker du om min ^^?

www.susanss.blogg.se

Puck [marjanbaranzahi@blogg] sa...

det skulle jag mer än gärna. men jag har tyvärr inte lärt mig till blogger(?) ännu eller så :/

/marjanbaranzahi.blogg.se

Veronica sa...

Vad bra du är på att uppdatera bloggen! ;) Den är rolig att läsa, din rosa, lilla blogg. Nu ska jag skicka ett sms till dig! kram Nicks