fredag 10 juli 2009

Gla´ blåsda´

Det har slutat regna men blåsten tar i desto mer.
Blåsigt och soligt.
Svalt och skönt.


Om exakt en vecka kommer jag och Sussie sitta i kön till båten. Destination Oskarshamn, sen vidare till Kalmar.
(Det är väl så att man ska vara där en timme innan när man åker på om jag minns rätt.)
Jag brukar ju oftast gå på båten... så det känns lite lyxigt må jag säga att åka på istället.
Anledningen till att jag kan göra denna tripp är att pappa och Sussie är så snälla och betalar resan nu när Sussie ändå ska upp och hälsa på sitt nyutploppade barnbarn (Grattis mormor Sussie)
Så då får jag chansen att träffa alla underbara go´bitar i Kalmar.
På lördagen kommer även Sofi och Thomas dit.
Sen på söndagen drar vi oss tillbaka till ön... med Soffan och Thomas i släptåg.
Galanters.
Ska bli jätteskoj att komma till Kalmar en sväng, men visst kommer jag sakna chokladbollen och lånstången...
De får ta hand om varandra helt enkelt =)


CAUSE I´M GONNA DO NORRLIDEN OSÄKERT AGAIN!!! WoHoOoOoOoOoO!

TACK Pappa och Sussie =)

2 kommentarer:

Sara sa...

Ja snart kommer ni hiiiiiiiiit :D. Hmmmmm, jag jobbar hela helgen ja :) men det är okej då jag får OB hihi

Veronica sa...

Du måste komma förbi Djurängen också och göra det lite osäkert :) Lite kul att du kommer till Kalmar precis efter vi varit (är) på gotland! Tur att det inte vart samtidigt! ses imån :) kram Veronica