onsdag 22 juli 2009

Back in town

Hade supertrevligt i Kalmar.
Hann med att träffa de flesta, dvs familjen, Zandra & Thuwa, Nicka & Ziggy, Jeanette och så klart Malla.
Här sitter hon i solen och kisar, en stund efteråt började det blixtra och mullra som aldrig förr. Höll på över en timme, jättemysigt.
Vi satt ute vid Sara och lyssnade på ovädret.
Värdinnan ser dock lite trött ut.

Själv var jag glad som en lärka




Ett av mina vackrare kort =)


Batterierna till min kamera är stendöda så jag kan inte få in korten i datan, så detta är från Saras kamera, resten kommer senare.
Vi lyckades bättra på vår kaffe och pizzasalladsfrukost iallafall.
Vi åt såna där platta mackor man kan rulla ihop med keso, fetaost, ost, rödlök, tomat och avocado.
Mumsigt.
Jag har bara ätit massa gott.
På båten upp bjöd Sussie på grekisk sallad (Tack Sussie)
När vi kom fram till Kalmar stod Sara bredvid en pizza Italia-bil. Hon hade beställt till oss från stället som gör Kalmars godaste pizza. (Tack Sara)
Orkade halva och resten ställdes in i kylskåpet.
Dagen efter åt vi först den lyxiga frukosten och på kvällen bjöd mamma på mat från Sparta. Jag tog grekisk sallad (igen). Skulle kunna leva på grekisk sallad =)
På söndagen bjöd Zandra på taco (Mmm) Jag åt åtta stycken, jag vet att det är lite klent men ville ju inte äta upp alla Zandras go´saker =P (Tack till dig med Zandreeee)

Efter detta, när vi varit hos Sara en stund, tryckte jag i mig resten av pizzan fast jag egentligen inte orkade. Sen hade jag ont i magen hela vägen till Oskarshamn. Så kan det gå =)

Senare idag hämtar Soffan och Thomas upp mig, sen brummar vi ut till Hemse. Där ska jag göra det jag gör bäst nämligen äta pappa och Sussie ur huset (lägenheten) samt spöa alla i TP (I wish) =)







Inga kommentarer: