onsdag 22 juli 2009

I väntan på Sofi och Thomas

Jag och Sara hade lite tråkigt i söndags när Sofi och Thomas var på stan så vi bestämde oss för att ta kort... massa kort på rad medans man rör sig.

Sara började med att falla i soffan


Det var dock inte så roligt

Så vi bestämde oss för att hoppa i sängen istället.
När katten är borta dansar råttorna på bordet. Right Ho =)
Jag gör mig redo.




Det var dålig studs i deras säng,
så jag föll nästan direkt.
På knäna så klart. Tur att underlaget var mjukt =)



Sara laddar.





Och flyyyyyger. Monkey-style =)








Och drattar på ändan =)



Jag gör ett nytt försök



Och faller.




Sara


Upp igen.

Yeah =)








Sara var mycket duktigare på att hoppa än mig så jag bestämde mig för att dansa istället.






Sen kom dom hem igen, Soffan och Thomas, från sin regniga och guidade rundtur på slottet.

3 kommentarer:

sara sa...

Haha trevligt att vi kan roa oss själva iaf :D

LineRoolz sa...

Japp indeed =)

Ho sa...

hahah