lördag 30 augusti 2008

Lyckad flytt


















Nu sitter jag här i min nya lya.
Jossa är på bröllop och fotar kossor (?) så jag har bjudit över Christina. Ska kirra lite krubb och så.
Även hunnit tvinga runt Jens i lite olika affärer med mig, inhandlat trådlös router samt kattgodis.
Skoja inte att man känner sig som Queen of the road i Jens jättebil, I like.


Har lyckats komma iordning i rummet. Trivs som fisken i vattnet i hela lägenheten, Jossa har verkligen lyckats med inredningen, jättemysigt.
Och så rent och fint, helt ljuvligt. Jag har diskat och slängt sopor och torkat av borden (glasbord i vardagsrummet, ojojoj, det bara suger till sig damm) sen funderade jag på om jag skulle plocka fram dammsugaren, but WHY?? Det är ju kliniskt rent på golvet så det är ju lite onödigt =)

Nu ska jag vara duktig och ge mig iväg på en promenix.




King har hittat lite olika sovplatser som han gjort till sina =)








2 kommentarer:

Sara sa...

Hhihihi King Kong höhö

Anonym sa...

Härligt att du och King börjat komma iordning i nya hemmet :)
Hoppas resan gick bra!
Häls häls fr mig och Ziggy