söndag 24 augusti 2008

Alldeles ensam

Är det bara jag som är vaken?
Ingen online på msn. Ska ni sova bort en hel söndag gott folk?


Jaja, ska kolla lite på Frasier. Thomas tipsade om en sida där man kan kolla på olika program,
http://www.sidereel.com/_television
kanal 9 sände bara till säsong nio av Frasier sedan började de om från början igen utan att visa de sista två säsongerna. Suck.
Jag mejlade dem om detta och de svarade att det har att göra med att de inte har rättigheter att visa de sista två säsongerna. Dubbelsuck.



En annan sida jag varmt rekommenderar är


http://www.tjuvlyssnat.se/


Olika roliga citat som folk úppsnappat t.ex. detta:


"En man och hans son ~4 tittar på foton och på ett kort sitter sonen med armen om en annan kille.
Pappan: Vem är din kompis?
Sonen: Rickard, han är bäst! Gud vad jag älskar honom.
Pappan (en aning upprört): Men du kan ju inte älska en annan kille.
Sonen: Pappa, man kan älska vem som helst."


Tänk att vid fyra års ålder vara klokare än sin pappa =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Men nu när jag är inne! vart är du!:P