måndag 11 augusti 2008



MODELL: Lejlo

FOTOGRAF: Sara (plutt) Persson


Rasande otur att jag inte orkar gå till affären, jag som är så extremt sugen på (håll i er nu) taco. Chockerande va? Inte för de som känner mig, de som vet att jag i stort sett livnär mig på taco.


Istället får jag äta vitlöksbröd. Det är ju inte så pjåkigt det heller.
Idag har jag gått med i en ny sajt, www.kattsajten.se -kan ju vara lämpligt kände jag.

Gjorde misstaget att gå in under fliken "Katthimlen" BIG MISTAKE. Drippdropp-tårar föll ner för kinderna, särskilt när jag läste om en liten misse som blivit ihjälsparkad =(
Vidriga as till människor som kan göra något sådant.


Om nu någon annan vill gå med i kattsajten så kan ni ju söka upp mig. LineRoolz is my name.
En annan sida jag gick med i för ett tag sen är www.vegetariskt.com
Det är en sida jag starkt kan rekommendera till andra vegetarianer, eller människor som bara vill testa på att laga en anti-kötträtt någon dag.
Finns massa spännande recept, som man även kan betygsätta om man känner för det. Har du egna recept kan du lägga upp dem med.
Mycket bra sida när man har slut på ideér för vegetariska middagar eller när man helt enkelt en dag råkar vara icke-sugen på taco (om man nu kan vara icke-sugen på denna maträtt??)


För övrigt var King jättesöt idag, så där härligt jättesöt som bara han kan vara.
Vi satt ute på baksidan, med altandörren öppen och plötsligt säger min dator inifrån vardagsrummet -Virusdatabase has been updated.
King tittar på mig och slänger ur sig ett förvånat -Mjau?
(Fritt översatt-Men matte, när fick vi besök? Jag har inte hört dörrklockan)
Sedan tassade han in och jag hör hur han jamar medans han söker igenom rummen i lägenheten.
Till slut återvänder han ut med ännu ett jamanda. -Mjauuuau!! (Nä du matte, besökaren måste ha gått igen)


Nu ska jag äta mitt torra bröd.


Tjipp
Dagens ord -Ailurofil =Person som älskar katter.

4 kommentarer:

Sara sa...

hihihihi, söt King är. Katt sidan borde ja kanske gå in på, när ja kan höhö. Ho prutta, stinker as *blääää*

Sara sa...

hihihihi, söt King är. Katt sidan borde ja kanske gå in på, när ja kan höhö. Ho prutta, stinker as *blääää*

Anonym sa...

haha King är ju stenhård!
fika nåndag?

Anonym sa...

Ailurofil - det är jag!!