tisdag 27 januari 2009

To easy

Fick papper i fredags från CSN att jag beviljats studiemedel och bara behövde skicka in en studieförsäkran,
Det stod att man kunde skicka in den via nätet med sin personliga kod så jag tänkte att jag skulle testa det.
Förberedde mig mentalt för massa krångel och elände som ändå skulle sluta med att jag skickade in pappret på gammalt, hederligt vis, via posten.
Döm om min förvåning när jag insåg att det bara var att trycka i en "jag lovar att jag studerar-knapp" och sända iväg.
Känns som att det gick alldeles för lätt och smidigt så nu sitter jag här och funderar på om jag gjort rätt?
Brukar inte CSN gilla att krångla mer än nödvändigt?
jaja, får väl avvakta några dagar och se vad som händer.


Nu ska jag bege mig ner till la stada, det var idag jag skulle fika med Maria. Klockan 14:30 bestämde vi då hon jobbat natt, men jag ska först ner till biblioteket och kopiera lite papper så jag måste bege mig om exakt fem minuter till bussen.


So, bye bye

1 kommentar:

Anonym sa...

ja det är så enkelt haha. Nästa gång kan du skicka in ditt CSN på internet med, mycket enklare och bättre. :D går fort också