lördag 17 januari 2009

Gårdagen

Idag lyckades jag för första gången vakna och gå upp före Daniel, jag är imponerad!
Halv nio gick jag upp av någon märklig anledning.


Vi ska bege oss ut på shoppingrunda om ett tag.
Maxi, djuraffären och systemet.
Ikväll ska det bjudas på mat. Daniels mamma är det lyckliga offret.




Igår åkte jag och Maria ut till Christina och tittade på den lilla, får tyvärr inte lägga upp kort här på hur bedårande söt hon var eftersom Tina inte vill ha sin henne utlagt på webben, så ni får helt enkelt tro på mig när jag intygar att hon var söt


Innan gick vi på la stada en timme och letade bebiskläder, det är definitivt överskattat, tycker alla jämt pratar om hur kul det är att shoppa kläder till bebisar.
BULLSHIT!
Det var inte roande för fem öre.
Vi lyckades mest fastna på vuxenklädsavdelningarna, men inte ens där fanns det något att shoppa.
Alla vackra klänningar som jag såg innan jul, när jag var pank som en kyrkråtta, var puts väck =(


Vi hittade iallafall det bästa av allt på Coop. Årets första semlor. Två stycken för 31,90, det var inte billigt men ack så gott och totally värt det.


Det vi hittade till Linnea var en förpackning med sju vita body som det stog veckodagarna på samt att det var olika små figurer på varje, sedan ett par blåa jeans med rosa kant uppe och nere och sist men inte minst en rosa body med texten "Little Miss Perfect".
Christina verkade bli glad iallafall (or did she fake it? )


En mycket trevlig dag trots att vi alla var trötta och satt och gäspade ikapp.



Over and out

Inga kommentarer: