fredag 30 januari 2009

Friday=freedom?

Kollade mitt konto och insåg att CSN satt in min "lön", det var insatt i onsdags, alltså dagen efter jag tryckte på den magiska knappen och började fundera på om jag verkligen gjort rätt, om det var så enkelt. Well, I guess it was.
Det måste verkligen ha varit en magisk knapp eftersom resultatet blev pengar på kontot redan nästa dag.
Imponerande.


För övrigt så är inte fredag=frihet, jag har pluggat hela dan (jaja, jag gick inte upp förrän kl 11, men ändå =P )
Nu ska vi ner på byssan och äta mat, sedan ska jag hem och plugga ännu mer så jag kan ha "vilodag" imorgon och gå på fest hos Jens i hans nya miljonbeloppslägenhet =)
På söndag ska jag börja tjuvstarta lite med nästa veckas uppgifter, bara för att få lite försprång.
Tänk vilken plugghäst man är =)


För övrigt hittade vi en lägenhet på gotlandshems sida som var lite av intresse, imorgon ska vi åka dit och kolla omgivningen, om den kvalificerar sig som "kattlämplig" och om den uppfyller kraven så söker vi den.
Mer om detta senare.




MORE PIZZA TO LINA

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men, älskar dig ändå. Donky

Anonym sa...

Hej
Kan väl tyckas att det är jobbigt att gå upp kl 11.00 tycker jag.
Har skrivit verksamhetsberättelse för HBK hela dagen så nu är jag trött. Älskar dig. Donky