lördag 20 juni 2009

Tröttis...

Här kommer lite bilder ifrån gårdagen.
Hoppas ni alla hade en trevlig midsommar.



Trött kisse

Emil, Daniel och Madde

Daniel and moi


Just me



Klockan 16 var Madde redan så här full =)



Vid 18-tiden trillade Peter och Maria in lagom till grillningen



Jag & Maria




Så här glad blev Maria när hon vann tipspromenaden =)


Vi spelade det roliga spelet jag nämnt förut. Jag och Maria förlorade =(



Rökpaus


Det var en mycket trevlig dag och kväll så idag mår man som man förtjänar, det vill säga så här:
Jag ser lite lagom sliten ut, va? det kostar att ligga på topp =P




Här ska jag tillbringa hela dagen.

Over and out!!!

1 kommentar:

Veronica sa...

Såg ut som en toppenkväll!! å at må lite risigt dagen efter är det väl värt? ;) Eftersom jag fick för mig att pengar är gott och tackade ja till att jobba 07-15:30 midsommardagen, så var jag nykter igår kväll. Vi var med några kompisar och grillade och hade en jättebra kväll. Vi brukar också spela det spelet du fotat! Det heter "med andra ord" va? Det är askul! Finns ett liknande också som heter Alias.

Hälsa Kingeling!
Kram Veronica