torsdag 18 juni 2009

Åh, härliga sommar =/

Nog för att jag brukar vara en jäkel på att gnälla över att det är för varmt på sommaren, men det innebär ju inte att jag uppskattar när det blir helt tvärtom.
Sitter inomhus med tjocktröja och huttrar... utanför verkar regnet aldrig vilja sluta forsa ner. Sara påstod att det ska bli jättebra väder på Gotland imorgon, men jag är tveksam, ytterst tveksam. *hutter, burr*.


Idag har vi varit på systemet, vi var där vid halv 11 och det var redan knökfullt med folk samt lite biffiga vakter som stirrade surt på allt som rörde sig.
Sedan åkte vi till Willys, där var det ännu mer folk. Köpte färskpotatis för 0,95 kronor per kilo. Det var inte gotländsk potatis utan svensk, men ändå riktigt, riktigt billigt. Köpte även sallad till morgondagen, själva köttet får folk ta med sig själva (samt alkoholen) så vi inte blir helt ruinerade =)


Vi har även varit aningens överambitiösa och fått ihop en liten tipspromenad med blandade frågor om folket som kommer samt lite annat.
Nu måste jag bara komma ihåg att påminna Maria imorgon om att ta med sig sitt roliga sällskapsspel som jag ej minns namnet på. Sist vi spelade det tokförlorade jag och Daniel, men det var skoj ändå =)


Nej, nu måste jag försöka slita Daniel från gitarren så vi kan ge oss ut i regn och rusk och besöka tvättstugan.

1 kommentar:

Sara sa...

Tack syster :D