torsdag 25 juni 2009

Alfa...groddar i skallen?

Mejlade Alfa för att höra om min räkning kommer sänkas nu när jag är arbetslös.
Fick till svar "Den kommer sänkas tidigast nästa månad och har du betalt för mycket drar vi av det efter hand, men vad jag kan se har du ännu inte betalt för juli månad"


Jag "Har inte fått någon räkning för juli månad, det kanske beror på att jag flyttat och att det blivit nåt strul? Min nya adress är *censur, censur* (Nä, jag tänker inte skriva min adress här, orka med alla fans som skulle stå vid min dörr och skrika) Har ni lust att skicka räkningen igen?"


Alfa- "Vi har haft lite strul och inte fått iväg räkningarna så de kommer tidigast nästa vecka"




Men då är det väl inte så J***a konstigt att jag inte betalt än?


Ojoj.
Nej, nu ska jag ge mig iväg på en hyfsad promenad till Linda.

1 kommentar:

sara sa...

De är så roliga, fick min räkning idag..... älskar att de gör mig ca 400 kr fattigare, eller inte!