lördag 27 juni 2009

Musicfestival

Gårdagskvällen slöt med att Daniels kompisar Anders och Rasmus kom förbi en sväng. Svängen var ungefär tre timmar så i slutet gav jag upp och gick och la mig (kl:00). Då var jag helt slut och orkade inte vara vaken längre helt enkelt.


Idag vaknade jag vid 9 och kände för att börja dagen med en promenad, lyckades faktiskt få med mig Daniel också. Eftersom vi hade helt slut på kaffe promenerade vi till Maxi. Det var VARMT!!!!


Nu ska vi snart bege oss bort till Madde och Emil, sedan samåka med dem ner till stan till Fornsalens gård där det är en Singer/songwriter-festival. (Gratis... wohoo)
Maddes och Daniels halvsyster Malin ska spela från 15-15:40. Hon har en helt sjukt bra röst och skriver alla sina låtar själv samt spelar gitarr till.
Här kan man lyssna på några av hennes låtar:
http://www.myspace.com/malinbolay




För övrigt poppade detta upp när Daniel satt på facebook igår.

Alla alternativ är ju fel. FEL!!!!
Upprörande va? =)

Inga kommentarer: