torsdag 11 juni 2009

Nyinflyttad...

Äntligen bor jag i en stor och ljuvlig lägenhet tillsammans med mina två sambos som båda två verkar ytterst nöjda med tillvaron.
Igår lämnade vi ifrån oss nycklarna till råtthålet, så nu är vi helt av med den, skönt.
Idag har vi tvättat samt varit på långpromenad och nu förbereder vi kvällsmaten -moussaka. Jag gör en med vegetarisk färs, kikärtor, potatis och palsternacka. Kommer inte vara klart än på 1,5 timme men det är okej, jag smuttar på en smoothie så jag ska nog kunna överleva fram tills dess.


Jag känner mig helt lycklig i själen och ännu lyckligare blir jag när man märker hur nöjd King är med flytten. Redan första dagen, när han bara fick vara inomhus, gick han runt och spann hela tiden och ännu mer spinn blev det i måndags när han fick börja gå ut. Nu har vi altandörren öppen för jämnan så han kan komma och gå som han vill, precis som han vill ha det. Just nu ligger han dock utslagen i soffan.


Dags för kaffiii.

Bye

2 kommentarer:

Ho sa...

Nu slipper ni islådan som ni hade :P

Anonym sa...

Lite bilder hade varit kul :-)
Kram/Sofi