lördag 16 maj 2009

Lite bilder

Gick en promenad häromdagen med Mr D. Tog lite bilder som jag lägger upp nu.

Ett alldeles ensamt träd mitt i fältet

Trädkramar-Lina


Vad ser detta ut som då? Det beror sig på hur snuskig fantasi man har =)

Hur kan man kalla något så vackert för ogräs?


I tvättkorgen

Gårkvällen var för övrigt mycket trevlig. Drack lite vin och skrålade till Så ska det låta.
Ikväll skall vi bort till Madeleine och Emil för att se schlagerfestivalen. Kommer säkerligen bli både skoj och trevligt men visst värker det i hjärtat av saknad till mina riktiga "schlagerpolare" Sara och Zandra. De ska se programmet ihop så vi ska ha sms-kontakt iallafall, man får vara glad för det lilla.

Madeleine sa tidigare idag att när jag var i Kalmar hade hon och Emil varit hemma hos oss sedan hade deras halvsyster Malin kommit förbi, hon älskar katter och när hon såg King fick hon tårar i ögonen och sa något i stil med -Gud, vilken vacker katt, jag kan inte förklara i ord hur gudomligt fin denna katt är. YEAH!!!
Jag behöver egentligen inte King-komplimanger för att veta att jag har världens vackraste katt men visst värmer det i hjärtat att höra sånt, det kan jag inte förneka =)
Komplimangen från veterinären sist vi var där i Kalmar att King var stöldbegärligt gods var inte heller dålig.

Nu ska jag äta, sedan snygga till mig, d.v.s klajta på mig lite mascara, när man är så snygg som jag krävs det inte mer än så för att bli festens höjdpunkt =) och efter det ska vi bege oss bort till Madeleine och Emil som (tack och lov) bor blott ett stenkast härifrån.
Hoppas ni alla får en trevlig kväll.







2 kommentarer:

Veronica sa...

Åhh vilka mysiga foton!! Ser härligt ut. Ni är ena små skogsluffar :)

mia sa...

Så söt katt! :D