tisdag 18 augusti 2009

God eftermiddag!

Denna dag har jag varit hurtig och gått ändå till Maxi för att köpa mjölk och ägg istället för konsum som ligger ett stenkast bort.
Kom hem med lite mer grejer i vanlig ordning.
Dels hittade jag denna bok för 39 kronor.
En Koontz-bok som jag inte har läst. Wiiii. Egentligen är jag på jakt efter en annan bok av Koontz, nämligen Väktare, som utan tvekan är den bästa bok jag läst.
Dock har det visat sig (efter mejlkontakt med bokia eller bokus eller dylikt) att denna bok inte längre är i tryck.
Har mejlat med lite bokantikvariater också. Men den enda som hade haft denna bok sålde den nyligen på tradera. Suck.
Värst av allt är att jag har haft boken, men lånade ut den och fick den aldrig åter. Suck, suck.
Men sökandet fortsätter.
Så länge nöjer jag mig med denna Maken som säkerligen är precis lika bra som Koontz böcker brukar vara.


Annars har det inte hänt så mycket.
Sara har skaffat facebook igen, det är skojigt =)


På tal om facebook hade jag laddat upp ett kort med mig och Madde. Under skrev Daniel Alien vs Predator.
"Vad menar han med det?" tänkte jag. Tyckte personligen att vi inte såg ut som vare sig en alien eller ett rovdjur.
Sen fick jag förklaringen i form av en bild.
Här ser ni den.
Need to say more?
Haha.


3 kommentarer:

Malla sa...

precis, min mössa är nog en av sitt slag =) haha!! alla vill bära den med stolthet, iaf om man får den över huvudet!!

sara sa...

Bilden är klockren :D

Malla sa...

nja kanske inte varje dag men lite oftare än en gång i månaden =)