fredag 7 augusti 2009

Farkle

Finns ett spel på facebook där man kastar tärningar och samlar poäng och tävlar mot sina andra vänner som valt att lägga till farkle.
Detta tärningsspel gör mig helt galen.
GALEN!!!
Kan inte sluta spela fast jag stundvis är helt övertygad om att datorn medvetet motarbetar mig.
Har blivit helt beroende. Tack och lov är inte jag den enda.
Just nu sitter jag och Daniel i vardagsrummet vid varsin dator och spelar. Inte nog med det så sitter Madeleine och Tina också och spelar hemma vid sig. Det är en riktig maktkamp.
Tina har rekordet som vi alla vill slå.
Kämpa, kämpa!!!


Vi hämtade Tina vid båten klockan 22 sedan fick vi massa godis innan vi åkte hem.
Djungelvrål, en stor påse med sötlakrits (den får Daniel, lakrits ska vara SALT.... inte söt), vit choklad och sega kolor i olika smaker.
Så jag blir nog uppe ett tag till.
Har ju massa godis....
....
Must play farkle.
Farkle must I play.
I hate farkle. Hate to love it... Love to hate it.... can´t stop.
=)

2 kommentarer:

sara sa...

jag förstår inte varför det är roligt?

LineRoolz sa...

Joina facebook igen så förstår du snart vad det är som är så roligt med farkle.... stundvis är det faktiskt inte ens roligt... mest bara fruktansvärt frustrerande men man kan ändå inte sluta spela....