onsdag 22 oktober 2008

Frimärksförbryllning

Hur kommer det sig att det är i stort sett omöjligt att komma ihåg att inhandla frimärken?
Spelar ingen roll om jag går till affären med ett enda mål- frimärken, kommer ändå hem med något annat.
De gånger jag anstränger mig till det yttersta och skriver en inköpslista där jag klottrar ner vad jag ska inhandla så slutar det med att jag lägger ifrån mig listan när jag står i kön och ska börja packa upp mina andra varor...
Tänker febrilt -nu måste jag komma ihåg frimärken, när kassörskan sen frågar - Var det bra så? Svarar jag glatt -Ja!
På grund av detta så är jag konstant frimärkslös.
Förstå hur tufft jag har det! =)



Dagens ord: Hyperneuroakustiska diafragmakontravibrationer=hicka, det rullar ju lätt av tungan =)

1 kommentar:

Anonym sa...

höhö de är nästan som när vi handla 10:lotter. :D