torsdag 25 september 2008

Jossas möte med Gud

Jossa träffade Gud på flygpplatsen.
Jossa fick Guds autograf.
Jossa tog kort (i smyg) på Gud.
Jossa har det bra.
Jag vill också träffa Gud


Jag känner av en viss dödssynd lite grann.
Dödssynden avund.
Does it mean I´m going straight to hell?
I sure hope so.
Nästa sommar ska jag tvinga Jossa att gå med mig och se Gud live =)



"Ja, dom festade till blodet lyste rött
Men vad gör de när faktiskt alla redan dött?!" -Winnerbäck





Samtalet

D -Vad tänker du på?
Jag- Hur man vet när man går från att dejta till att bli pojkvän och flickvän.
D- Jag vet inte riktigt hur man vet det.


Jag- Hm, men om jag frågar chans på dig nu och om du svarar ja, är vi ihop då?
D- Ja
Jag- Då frågar jag chans på dig nu.
D- Då svarar jag Ja, Ja, JA.


Jag kände mig som åtta år igen, and it felt great =)

3 kommentarer:

J sa...

Är så glad att benen rycker hej vilt här vid mitt skrivbord och har ett fett smajl över hela ansiktet! Såååå sweeeet! Är tokglad för din skull! :D

Lätt att du å jag ska se Gud nästa sommar..

Amen.

Anonym sa...

vem i helskotta är Gud? fattar noll här borta, iaf kul att ni är tillsammans :D

Anonym sa...

Grattis Lineeee! :D