onsdag 2 september 2009

Jippie

Minns ni mitt inlägg för ett tag sen att jag var på jakt efter en bok av D. Koontz som var svår att få tag på då den inte längre trycks?
Tack vare tradera är jag numera stolt ägare av denna bok. Har varit det i snart en hel vecka om jag ska vara ärlig men jag har ju alltid varit lite seg så ni upplyses om detta först nu.
Så äntligen kan ni luta er tillbaka och slippa oroa er över att jag går omkring och känner saknad, cause I don´t anymore. Ain´t life great?

Jag i min sovfrisyr och favoritboken i handen.

Nu saknar jag bara tiden då jag kunde ladda hem mina favoritprogram utan att riskera massa böter.
Saknar Criminal minds mest av allt, har ingen aning om när nya säsongen sätter igång här i sverige.
Men Sara har mejlat kanal fem och frågat, så vi väntar med spänning på svar.

1 kommentar:

RubertLee sa...

Jag ser hur lyckan lyser över ett sådant fynd!