torsdag 3 september 2009

Flyttar "hem" igen

Chockerande överskrift va?

Jag menar helt enkelt att jag är ordentligt trött på blogspot.com som jag bloggat på i lite över ett år, så jag flyttar tillbaks till min gamla blogg http://linerulla.blogg.se/ med omedelbar verkan.

För det första är blogg.se betydligt snabbare när man ska ladda upp foton, vilket jag ju gör en hel del. Inte nog med det så måste man alltid "tänka tvärtom" här på blogspot, då korten jag laddar in lägger sig i avig ordning. Om jag lägger in 10 kort vill jag att det tionde kortet ska hamna längst ner, som på blogg.se, men så är inte fallet här.

Inte kan man kolla sin statistik här heller som man kan på blogg.se.

Och ibland skulle jag vilja länka till mina egna tidigare inlägg, vilket man kan på blogg.se men här kan jag BARA länka till kommentarerna jag fått på ett tidigare inlägg, men inte till själva inlägget.

Och på blogg.se vet jag hur man skapar kategorier som man kan ha liggandes vid sidan av det man skriver, på så sätt kan jag lägga upp våra imponerande musikvideos och så kan ni på ett enkelt och smidigt sätt hitta videorna så fort ni känner er sugna på lite gotlöndsk falsksång.
Bra va? =)

Kanske låter lite virrigt för er som själva inte bloggar, men för mig är dessa problem så dryga att jag inte orkar vara kvar här.

Så tack för mig.

See you on the other side.

Kram Lina

Inga kommentarer: